Seminar: anb007.2 / anb012.2 From Text to Context (Text linguistics, Pragmatics, Sociolinguistics and Historical Linguistics): Linguistic Approaches to English Poetry / Current Issues in Theoretical and Applied Linguistics: Linguistic Approaches to English Poetry - Details

Seminar: anb007.2 / anb012.2 From Text to Context (Text linguistics, Pragmatics, Sociolinguistics and Historical Linguistics): Linguistic Approaches to English Poetry / Current Issues in Theoretical and Applied Linguistics: Linguistic Approaches to English Poetry - Details

You are not logged into Stud.IP.

General information

Course name Seminar: anb007.2 / anb012.2 From Text to Context (Text linguistics, Pragmatics, Sociolinguistics and Historical Linguistics): Linguistic Approaches to English Poetry / Current Issues in Theoretical and Applied Linguistics: Linguistic Approaches to English Poetry
Subtitle
Semester SoSe 2024
Current number of participants 13
maximum number of participants 25
Home institute Anglistik
Courses type Seminar in category Teaching
First date Friday, 05.04.2024 10:00 - 12:00, Room: R010
Type/Form
LVS (SWS) 2
Lehrsprache Englisch
Für Gasthörende geöffnet Yes
Anzahl Plätze für Gasthörende 2
Hinweise zur Teilnahme für Gasthörende Die Teilnahme von Gasthörenden ist möglich, sofern noch Plätze frei sind. Bitte wenden Sie sich an: maria.goldberg@uni-vechta.de
Miscellanea Für diese Veranstaltung wurde eine Lerngruppengröße festgelegt. Das bedeutet, dass diese Veranstaltung und ihre Parallelveranstaltungen möglichst gleichmäßig ausgelastet werden sollen, ohne die Teilnehmerkapazität insgesamt zu begrenzen.
Für weitere Informationen siehe: https://www.uni-vechta.de/studium/studienorganisation/lehrangebot/lerngruppengroessen

Allgemeine Hinweise zum Lehrangebot finden Sie unter:
https://www.uni-vechta.de/studium/studienorganisation/lehrangebot

Rooms and times

R010
Friday: 10:00 - 12:00, weekly (13x)
No room preference
Friday: 10:00 - 12:00, weekly(1x)

Admission settings

The course is part of admission "anb007.2_Gruppierung_SoSe2024".